الخميس، 4 سبتمبر 2014

نبوءة العرش


1
أنا لله عبد
عبد لله أنا
أنا لله عبد
...........
أنا بالله زكي
2
أنا لله عبد
عبد لله أنا
أنا لله عبد 
..........
أنا بالله تقي
3
أنا لله عبد
عبد لله أنا
أنا لله عبد
..........
أنا بالكل 
سخي
4

أنا لله عبد
عبد لله أنا
أنا لله عبد
..........
أنا للعهد وفي
5
أنا لله عبد
عبد لله أنا
أنا لله عبد
..........
أنا للدين فتي
6
أنا لله عبد
عبد لله أنا
أنا لله عبد
..........
أنا بالله صفي
7

أنا لله عبد
عبد لله أنا
أنا لله عبد
..........
أنا بكل الضد 
عتي
8
أنا لله عبد
عبد لله أنا
أنا لله عبد
..........
أنا بالنبي علي
9
أنا لله عبد
عبد لله أنا
أنا لله عبد
..........
أنا لله ولي
10
عبد لله أنا: 
 وعبد يوالي
الله أنا
 أنا
أنا لله عبد
انا 
للعرش نبي:
11
أنا زكي
أنا تقي
أنا نقي
أنا صفي
أنا فتي
أنا وفي
أنا سخي
 أنا بالله نجي
12
 فعبد وعبد
فعبد 
ثم عبد أنا
............
أنا لله عبده
.............
 أنا العبود
العتي
أنا قهرمان
محمد
أنا للعرش
 نبي.
13
أنا المسلم..

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق